Händelser som hänt

Kort summering av händelser dom senaste veckorna. Träningar, inställda tävlingar, träningar, jobb, Nationella dressyrtävlingar arrangerade av Djurgårdens Ryttarklubb där jag numera är medlem och återigen inställda tävlingar.
Den första inställda pga magont (hos hästen) den andra pga magont???? hos arrangerande klubbs häst varpå de försattes i karantän :(
Dagarna flyter på som de alltid gör och eftersom jag inte har skriftens gåva så är jag inte människa att få till ett spännande upplägg av de så i huvudsak likartade dagarna.
Solen skiner i alla fall och hoppet har kommit igen om den förestående sommaren.

Härliga stranden


Mamsens ögonsten


Bengt och Bosse i arbete med att göra "röror"


Musikanläggning och speakerbord riggas..


En öde dressyrbana kl 07 på lördagens morgon


Snygg skylt eller hur...;)


VIP-tältet där jag tillbringade min helg och blev en hejjare på att göra wraps



Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Haha haha - jättefin skylt ;) Smygfotografen där....

2012-05-26 @ 18:33:54
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0