Lediga dagar

Några semesterdagar och en 1-timmesshopping är vad vi fått njuta av de senaste dagarna. Inhandlades idag - 1 st "tassbandage" som husse och hund tyckte var jättegulligt? Expediten i kassan log i alla fall stort när hon frågade om det skulle vara inslaget som present och vi svarade att - nej det behövs inte, det är vår hund som ska ha dom...
 
Pjotter är återbördad till Gustavsberg och ridningen har tagit fart på alvar. Det blev till och med så att jag idag fick nackspärr och har fått gå som en banan, för räta ut nacken har varit näst intill omöjligt och outhärdligt. Pers teori har varit att ridningen har gått så lätt att jag därför använt helt andra muskler och därav ådragit mig detta... eller? Men faktum kvarstår att han faktiskt har varit fantastisk att rida och jag tror.... att det kanske kan ha att göra med de 3 behandlingar han fått av allas vår IR-Anna. Tiden får utvisa.
Åh jo just det.... vi har också hunnit med en härlig eftermiddag på Zetas Handelsträdgård,
och vår frösådda Änglatrumpet satt sin första knopp.
 
 
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Mycket fint bandage! Hoppas hon kryar på sig snart :)

2012-08-22 @ 06:29:02
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0