Sjukstuga

Idag fick Pjotter ultraljudsbehandling. Han "kolapsade" i slutet av vår 3-dagars träning förra veckan och nu visade det sig att det bar pga överansträngning.
Efter avslutad behandling sträckte han villigt fram både bak- och framben för att stretcha och en betydligt nöjdare häst gick in i sin box.
Nu får vi inte sitta på honom på minst 3 dagar utan bara tömköra vilket då inte kommer bli det lättaste i alla fall inte för min del för jag har fått nya hjälpmedel för att ta mig fram


mina är inte lika färgglada dock men med mycket skönare handtag.

Jag har kvaddat mitt knä, röntgen visade inget som tur var så jag hoppas att det bara är oviktiga mjukdelar och blödningen i knät som gör så himla ont just nu. Är det inte så blir det magnetröntgen i nästa vecka, men så illa ska det välan inte vara i alla fall.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hoppas det inte blev värre av gårdagen..Tack för all din hjälp och trevligt sällskap!! kram ;)

2011-05-23 @ 06:30:41
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0