20 år


Ja nu har det alltså gått 20 år....

Tänk vad tiden går, och det går fort när man har roligt också. Det här kunde man aldrig tro den kvällen, trettondagsafton för 20 år sedan på Chapeau Claque. Ute och dansade med mina väninnor på trettondagsafton blev jag uppbjuden till sista dansen av Per. På frågan om han var något för mig svarade hälften att det var han absolut inte och den andra halvan att jag i alla fall kunde ta hans nummer... och på den vägen är det.

Idag är dagen bara vår och det blir bara god mat, en bra film och lite stadsvandring men inte nödvändigtvis i nämnd ordning, ungdomarna får klara sig själva och djuren.


Ni andra får också ha en riktigt bra dag.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Berit

Grattis till Er båda, ödet griper in ibland.

På tal om annat, längtar efter bilder på Lovisa Hoppas jag är en av de utvalda.

2011-01-05 @ 17:24:36
Postat av: Bosse & Bengt

Hoppas er dag var bra!!

2011-01-06 @ 06:25:51
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Karro Grape

sv: hehe trevligt :)

2011-01-06 @ 21:03:11
URL: http://karrodandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0