Senaste nytt

Veckan har gått i ett rasande tempo. I helgen var vi i Presstorp för att fira att Pers föräldrar firade sin 50-åriga bröllopsdag, ja det ni, det kommer man nog tyvärr aldrig få uppleva själv eftersom man var ganska sen i starten med att gifta sig. Men nog är det härligt i alla fall att 2 människor kan hänga ihop så länge.

Guldbröllopsparet - Gun och Åke

Under veckan har jag plockat .... svamp... promenerat hunden, ridit hästen, varit i Söderköping med Carina och Chindor.

Carina o Chindor hos tandläkaren

Curlat i stallet åt Lovisa som varit så snäll och hjälpt mig rida hästen när jag inte hunnit.

Bästa Pjotter och snällaste dottern

Idag trotsade vi vädergudarna återigen för vår morgonpromenad och den här gången glömde jag inte att ta ett par bilder. Att bo vid havet - det är något som jag inte riktigt kan klara mig utan - det är för härligt.

Innan solen gick i moln...

Sedan blev det bara värre...

... och värre...

Styrde raskt kosan från blåsten på stranden och in i skogen för vidare vandring.

På eftermiddagen red jag Pjotter i ridhuset för första gången sedan vi kom tillbaka från betet och vilan. Hittills har det bara varit jogging, intervallträning, klättring och andra stärkande övningar för att bygga muskler och kondition inför den riktiga träningen och den har företagits utomhus på varierande underlag. Nu är det dags att bekänna färg. Och jag måste säga - en smula förvånad - att trots en viss obalans så hittade vi formen ganska snabbt ändå. Känns som det kan gå vägen det här.

Nu är det Halv 8 hos mig.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Härliga bilder!! Och visst är halv-åtta-hos-mig ett suuuperhärligt program ;)Kram

2010-09-16 @ 20:04:36
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Sara P

Klart det gör :) Kul att ni är igång igen!

2010-09-17 @ 08:39:52
URL: http://www.bjorndalen.se
Postat av: ▶ รคคгครคคгเเ๏ภเเtคค (: ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ █

Kolla mitt senaste inlägg ( Naturlig Skönhetstips från lite olika länder :)



skönhetstips från

Mexiko

Japan:

Indien

Kina

costa rica

Filippinerna

Frankrike:

Grekland

2010-09-17 @ 09:01:15
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0