Rapport

Ja nu var det ett tag sedan jag rapporterade vad som händer hos oss på Klacknäset. Just nu håller vi på att blåsa bort och jag hoppas verkligen att meteorologernas förutsägelse kommer på skam.


Sjön har stigit så Tazzas favoritklippa ligger helt under vatten pga blåsten.

Under veckan som gått har jag varit och tittat på gamla vännen Eva's nya häst Wilbur Wright som står i träning hos Bruno Degref


Vi har promenerat soliga varma dagar och soliga kalla


   

Förberedelserna är i full gång inför sonens stundande 18-års dag, det är stort.. eller ska man säga - jag är gammal ;-) Hur som hellst ska det bli roligt att få fira hans födelsedag för 18:e gången.

Per har åkt ut på sjön.. inte för att jag gillar det särskilt mycket, speciellt inte i det här vädret men plikten kallar visst. Personligen tycker jag nog att det finns gränser även för plikten men somliga är mer samvetsgranna än andra på gott och ont. Inte ens en brygga fanns kvar när de skulle angör i morse, den hade blåst bort!


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Och eftersom det spöregnar nu, hoppas jag att han klarar sig lite bättre än vad klass 2-varningen från SMHI förutspådde? Eller blir det värre tro?

2010-11-09 @ 21:15:16
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0