Försmak

Idag fick jag i alla fall lite försmak av sommaren som kommer. Vädret var varmt och klart och efter avslutad hundpromenad kunde jag faktiskt lägga mig ner på verandan i solen och slumra en stund tillsammans med Tazza. Ungdomarna och jag har varit ensamma sedan i torsdags förra veckan men nu ser det ut som att Per är på väg hem igen, skönt :)




Hästen verkar vara på bättringsvgäg och i morgon ska jag sitta upp och känna igenom honom i alla gångarter så får vi se vad som händer. Själv har jag fått vardagen att funka igen med nya värktabletter som fungerar över förväntan så det finns hopp om livet.




Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Det ser verkligen somrigt ut! Kul att Pjotter är bättre, hoppas han känns bra idag!!

2010-05-12 @ 06:07:15
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0