Säsongen har startat

Ja nu är våren här??!! och tävlingssäsongen har dragit igång igen. Första start gick på hemmaplan och LB:2 följt av LA:3.
Totalt sett ska jag väl säga att jag är nöjd med prestationen som vi gjorde, tyckte nog att Pjotter kunde ha varit lite mer avspänd eftersom det var hemma men kanske var det just därför som han var som en fiolsträng, framför allt i LB:2an. Trots spänd häst red vi ihop 58,7% och slutade på 20:e plats. LA:3 gick bättre men jag kunde ha ansträngt mig lite mer för att få ihop honom och ökat trycket bakifrån så hade jag kanske blivit placerad, vilket jag iofs var ganska länge, nästan ända till slutet faktiskt men jag blev utpetad och hamnade på 8:e plats och fick 59,7%.
Jämfört med LA:3 starten förra året på 54,19% så skulle jag vilja säga att vi tar oss - sakta men säkert knappar vi in på motståndarna i toppen - akta er - snart kommer vi.....


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0