Ny vecka

Nu har det passerat några dagar igen och under tiden har jag sysslat med lite av varje, jag har jobbat med Per, jag har skött om en sjuk häst, tittat på saluhästar, jag har gått mina promenader med Tazza och jag har hejjat på tävlingskompisar. Vad jag inte gjort är tränat... fy fy fy men jag har bara inte orkat för allt ontet i ryggen, dessutom har jag nu fått rejält ont i halsen vilket inte bådar gott inför semestern.

     

Någon fick inte sin prins och rosen blev kastad i sjön, hundarna filosoferar över livet, Bengt nyss startad i LA:4 och grabbarna grus efter avklarad ritt.

Undrar vad som händer nästa vecka?


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse & Bengt

Jättekul att du och Michaela kom! Även jag har lite ont i halsen...

2010-06-21 @ 12:38:06
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Bosse & Bengt

Ni borde ju vara hemma vid det här laget! Svarar inte i telefonen, inte på SMS, uppdaterar inte bloggen....halåååå vad gör ni nu när ni kommit hem igen?

Välkomna hem till samma värme ungefär - vi hörs väl när ni packat upp då.....eller??

2010-07-16 @ 21:45:12
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0