Torsdag

mmm så var det torsdag. Frukost med tuppen och resten av familjen - som vanligt. Promenad med Tazza - som vanligt fast med inslag av en fantastisk sol. Torsdag - det betyder att Per rider morgonpass och att jag kommer efter och fikar tillsammans med honom och de andra i gruppen vilket alltid är lika trevligt. Torsdagar är också den dagen i veckan då jag har "Erika tid". Dvs den dagen då bästa väninnan Erika och jag försöker göra något tillsammans vare sig det bara är en enkel fika eller något kulturellt som ett museibesök eller så. Idag blev det bara en kort lunch på hennes veranda och sedan raskt hemåt igen. Ikväll blir det köttgryta med kokt potatis och umgänge med familjen. Glee står på schemat och så tänkte jag att för er som inte längre bor kvar i Värmdö lägga in en länk till Mitt i Värmdö med artikeln om Gustavsbergs Ridhus. Trevlig läsning:)
http://www.mitti.se/?p=tidn&t=varmdo

Själv känner jag mig fortfarande ynklig med min träningsvärk efter tisdagens hoppning och Pjotter hade visst en släng av det han med enligt Per som hade skäppan full i morse. Vi får se hur han beter sig i morgonbitti för Per på hans fredagsträning. Eftermiddagen blir nog i Pjotters tycke i alla fall för då kommer Maria och masserar honom.

Ha en bra torsdag.


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0