Tisdag

En vanlig tisdag. Promenad med Tazza och även Elsa fick följa med eftersom Eva fortfarande är lite ostadig på benen. Kaffe efter promenaden hos Eva - gott och trevligt.



Raskt hem och fortsätta med tvätten som jag laddade innan promenaden. Lunchade med Per och förberedde middagen, dvs jag fick den äran att hitta på vad vi skulle äta och Per det höga nöjet att laga till den - teamwork! Ytterligare en tvättmaskin, ombyte och iväg till stallet.
Idag är det hoppning i Gurra, det är det varje tisdag och idag hoppade till och med jag och med bästa hästen gick det som en dröm. Han uppförde sig fantastiskt och jag känner mig så glad och nöjd både med mig själv och med Pjotter. Som vanligt är jag ensam i stallet så några bilder blir det inte från hoppningen och hästen på längden och bredden kanske inte alltid är så roligt. Nåväl någon bild kan det väl bli någon gång men inte idag.
Efter stallet åkte jag till Dellan och köpte smaskiga semlor till mig och familjen som ska ätas till " Halv 8 hos mig"


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0