Tänkte om

Idag är det tisdag och då är det ju hoppning. När jag kom till stallet tänkte jag om, solen började ju så smått att skina och vem vill vara i ridhset då - inte jag, ut och pulsa i snön blev det och härligt var det.
I går tränade jag programridning och trimmade extra på vägar inför tävlingen den 6:e mars. Vad jag bör vara mer noggrann med och vad som redan är bra etc etc, alltid nyttigt att få tydliggjort vad man missar så man kan göra något aktivt åt det. Så nu trimmar jag halter, att få med yttersidan och ökad skritt. Det räcker och blir över tycker jag men det får gå som det går...


Här hemma hankar vi oss fram enär husbonn är bortrest. Det blir lite fler sysslor som ska göras men än så länge har turen varit på min sida och inget oförutsett har inträffat - tack och lov. Till och med vädret har hållit sig så jag inte behöver elda så mycket och inte heller skotta.
I morgon blir det träning för Ninni som vanligt och jag hoppas det ska gå bättre än förra veckan.

Lägger upp några bilder som Zandra tog på Pjotter igår.










Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sara P

Pjotter verkar ha ärvt Dukens rumpa :)

Ser jättefin ut!

2010-02-23 @ 22:24:13
URL: http://www.bjorndalen.se.
Postat av: Angelika

han har ärvt Dukens matte och husse

2010-02-24 @ 08:57:22
URL: http://tazza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygging. M

2010-02-24 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0