Måndag

En vanlig grå måndag som idag var jag på mitt 1 1/2 åriga besök hos tandläkaren som åter igen kunde konstatera att jag nog inte var den ideala kunden då han just gått 2-dagar utbildning i rotfyllning. Jag har inte haft hål på många år och det var faktiskt ett tag sedan jag överhuvudtaget hade några problem med dem. Så  han kunde bara konstatera att jag skött mina tänder och att jag var välkommen igen i augusti 2011. Puh vad skönt, jag som har tandläkarskräck och alltid fruktar det värsta.
Den tidigare så grå måndagen sprack nu upp i ett härligt solsken och efter avklarat arbete med revisorn bar det av mot stallet och trimning inför kommande tävling - nu ligger vi i startgroparna och jag hoppas att säsongsstarten kommer att gå bra bara vi får till skritten och hans headshaking... ah det ska nog gå bra - hoppas jag.
God köttgryta serverades vid hemkomsten som Per hade lagat och nu är dagen slut. God Natt.


Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0