Måndag igen

Ja då börjar ännu en händelserik vecka på Ingarö. För ovanlighetens skull var jag hästledig idag vilket har gjort mig rysligt rastlös. Hur mycket tid fick jag helt plötsligt som jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med. Åkte till Maxi i Nacka och handlade Tazzas specialmat (som bara finns där) och Nezeril till min konstant täppta bihåla.





Skulle åka till optikern och fixa med nya glasögon men jag hittade inte riktigt lusten till det så det fick vara. Istället åkte jag hem och hade en lång fikapaus med Per istället som hade kommit hem från stallet.
Till dagens middag fick det bli ungsgratinerad falukorv i tomatsås och potatismos. Vardagligt va'. Har hästabstinens tur att jag får åka dit i morgon. Nu hoppas jag att jag får fortsätta att läsa min 3:e bok i serien Damernas Detektivbyrå av Alexander McCall Smith.


Om ni kommer ihåg... så såg det ut så här vid vår strand den 18 feb 2009! Tror ni det hinner tina?



Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse & Bengt

Hmmm..? Hos oss var det snö och minusgrader vid den tidpunkten. Men det kanske var lokalt? ;) Men man längtar verkligen efter lite blidväder nu!

Kram!

2010-02-15 @ 21:03:22
Postat av: Angelika

Dateringen på bilden tror jag är som det ska, detta var förståss söderläge vid stranden, kan ha betydelse förstås.

2010-02-16 @ 12:09:18
URL: http://tazza.blogg.se/
Postat av: Bosse

Ser det nu..det var nog lite hit och dit med vädret under den där perioden minns jag nu! Vår-vinter-vår-vinter.. nu är det bara vinter :(

2010-02-17 @ 21:57:55
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Angelika

uch ja

2010-02-18 @ 15:02:10
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0