Watching the days go bye

Ja dagarna de går och det går utan att det egentligen händer tillräckligt mycket för att fylla upp ett helt inlägg men nu har jag skrapat ihop lite material igen.

Våren är här nu det vet jag för vår egen Thai i Brunn har öppnat igen efter vintern, ett efterlängtat tillskott i middagsfaunan.


Pjotter har "vispat" lite för mycket med vänster bakben på sista tiden och därför beslöt jag hastigt att han skulle få lite massage idag, Maria kom till stallet och gjorde underverk - som vanligt.

Veckans större händelse, Gissa... vem som klättrade upp i tallen igår?... Per på väg upp för att hämta.. nu ikväll.


Lite övertalning krävdes för att få med sig lilla kräket ner igen.


I husses famn, säkert på väg ner igen - för den här gången.

Jag kan inte nog säga vad nöjd jag känner mig att lilla kissen ska bo hos Michaela i hennes lägenhet under tiden vi är på Mallorca.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hon stavas med J!

2010-04-13 @ 19:47:43
Postat av: Michaela

Usch vilket answar jag känner mig tyngd av!! Men vi ska nog på tremanhand lyckas ta hand om henne! Jenny och Sandra har katt hos sin pappa, så de är lite mer vana än jag!!

Låter skönt med massage - undrar om man kan anlita Maria oxå för egen del(hi hi)!? Efter 2 dagar med intensiv ridning, så skulle min rygg behöva en omgång....Kramar

2010-04-14 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0