Träningsdag - Bröllopsdag

Söndag och träning för KG Svensson på Anneberg, jag tycker att det är så roligt. När man dessutom för en gångs skull inte bara får beröm för att hästen går bra utan för att man själv rider fan så bra, ja då blir det extra roligt. Egot fick sig en riktigt boost idag - det tackar man för.


Hmmm förlåt Bosse, nu lånar jag en bild av dig igen... hoppas det är ok

Med glatt humör åkte jag hem efter avslutad träning för att fortsätta dagen med att fira Pers och min 18-åriga bröllopsdag eller "Satinbröllop" som man också kan kalla det, uj uj vad tiden går... visst kan livet vara härligt ibland.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Självklart får du det! Du var ju så himla duktig idag också!!

Kramar och grattis till ett bra jobb med Pjotter från B&B

2010-04-18 @ 21:09:36
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Michaela

Va roligt!! Jag skulle ju komma och se, men glömde kolla tiden... Det måste ha känts jätte bra!!! Grattis i efterskott på bröllopsdagen!! Kramar från din kompis Michaela

2010-04-19 @ 08:35:59
Postat av: Sara P

Låter som en riktig kanondag!

2010-04-19 @ 23:10:29
URL: http://www.bjorndalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0