Äntligen!

Nu äntligen är det klart! Jag vet att vi inget sagt - åtminstonde inte till alla av er men några har säkert haft det på känn när när jag ringt och bett om hjälp stött och blött och visat filmer.

Det känns kul med nystart så här på våren men kanske inte tidsmässigt den bästa timingen med tanke på vad som händer i Gustavsberg, men men, man får ta det när det kommer och det här har vi jobbat på för länge för att den här hästen skulle gå vår näsa förbi.
Jag återkommer med mer info men jag kan säga så mycket att han ska bo brevid Pjotter (jaaa i Cassinis gamla box) och han kommer i vecka 15 om allt går som det ska - och det hoppas vi.

För er som är extra nyfikna så går det att titta på honom här.


Kramiz




Kommentarer
Postat av: Bosse & Bengt

Vi vet också vilken dag det är idag (lite sent ute..?) :D - Skärtorsdag!!



Pussa på Pjotter och vi ses senast på måndag!

Kram och Glad Påsk till hela familjen!

2010-04-01 @ 21:52:50
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0