Sista gången för i år

Idag avslutade jag säsongen på Sandö med en LA:3 som jag red precis godkänd på 60,0%. Trodde till en början att förutsättningarna inte var så goda men han trampade på och var till och med lite off om man får uttrycka sig så. Domaren skrev "Harmoniskt och mjukt ridet" - jag är lika nöjd idag som jag var förra helgen. För mig och Pjotter blev det en kanonavslutning för detta året.
Tack alla som stöttat, tjatat, tränat och hejjat på mig - utan er skulle det inte gått så här bra (fast jag är vääääldigt envis också).


Morgondimman lättar och det är -3 när vi åker


Här är (som vanligt) film på ritten. Det tackar jag Per för, min ständiga följeslagare.




Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse & Bengt

Stort Grattis igen!!

Härligt att se och bra slut på säsongen!

2009-10-10 @ 21:20:17
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0