Ja

Inte har det varit mycket att orda om de senaste dagarna eller ens veckorna. Allt har gått sin gilla gång med undantag av lite huvudvärk, stelhet, illamående, trötthet efter tidsomställningen - mörkret - usch och blä för det. Alltså - inget märkvärdigt. Under påtryckningar från VISSA ska jag väl ändå påpeka att min häst är inne i en fantastisk fas just nu och jag hoppas verkligen att denna fas är permanent och påbyggnadsbar. Var finns kitet att köpa "LA mot Msv", jag bara undrar?? Faktiskt går han mot en stabilitet som många tvivlat på - dock inte jag själv utan jag i min envishet har hela tiden hävdat att skam den som ger sig och inte var det jag som fick skämmas.

Idag har jag som sagt återigen avverkat min onsdagsträning och återigen har vi gått från klarhet till klarhet så både jag och Ninni betraktat hästen lite milt tårögt och tänkt att "fasen också han gör ju faktiskt det man ber honom om, och det utan några överdrivna protester - nästan inga alls faktiskt"

Eftersom det är svårt att hålla i kameran samtidigt som man tränar blir det inga bilder i detta inlägg men det gjorde visst ingenting tyckte VISSA.


Kramiz 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Va roligt att han känns så stabil!! Kände själv igår på en träning (Åsa) och det ger så himla mycket aha-upplevelser, speciellt när det varit lite sporadiskt med min ridning!! Det är i vart fall toppen att få feed back!!

Vi ses i helgen - kan väl höras på lördag fm.!?

Kraaaaam

Michaela

P.S. trodde det var nåt fel på bloggen, då jag inte såg några nya inlägg....hi hi Du har en regelbunden besökare åtminstone!!

2009-10-29 @ 16:30:57
Postat av: Sara

Två!



Kram

Sara

2009-10-30 @ 14:17:15
URL: http://bqc.blogg.se/
Postat av: Bosse & Bengt

Tre!

Bosse och Bengt

2009-10-31 @ 21:03:44
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Anonym

Fyra, även om jag varit lite vilande in syberspace. M

2009-11-11 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0