Efterlyst

Till er som har efterlyst en uppdatering med information om helgens tävlingar kan jag bara säga - det gick inte så bra! Vi har fortfarande en bit att gå och den 30:e maj startar vi igen för att återigen försöka överträffa oss själva, denna gång i hela 2 klasser. Skam den som ger sig. De enda bilder från tävlingen är lånade från Bosse & Bengts blogg eftersom min kamera var hemma.

Håll till godo!


Tre kompisar i regnet före start


På framridningen, jag är 2:a från vänster


Antar att detta är precis innan inridning på banan....


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Hmmm...jag undrar hur det blir med min copyright?

Men det är himla fina bilder!!

(förutom den när batteriet hade tagit slut..)



Bosse

2009-05-13 @ 20:36:25
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Sara

Bättre och bättre dag för dag :D

2009-05-13 @ 22:57:44
URL: http://bqc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0