Dagarna går

I ett rasande tempo flyger dagarna förbi. Vad som var en trolig vrickning och en lätt hälta hos Pjotter är nu som bortblåst efter 3 dagars vila - skönt, då kanske tävlingen på lördag blir av i alla fall som planerat.

Under helgen har vi också hunnit med att besöka Kisa och Presstorp för att fira Pers far som blev 75 år den 17 maj. Stort kalas hölls på Hargs Gård med släkt och vänner som spelade sjöng och dansade för och med gratulanten.

 
Lilla Guddotter & Tazza, Peter, Pappa & Födelsedagsbarnet Åke

 
Ungdomarna & jag som hade riktigt roligt!



Sist men inte minst vill jag avsluta med en bild på min hovfotiga guldklimp som håller på att äta sig fet på det frodiga gräset.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sara

Läste om det fina tävlingsresultatet på BoBs blogg! GRATTIS!!! Vad var det jag sa? ;)



Kram Sara

2009-05-30 @ 19:06:43
URL: http://bqc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0