På begäran

Har nu kapitulerat inför den gigantiska påtryckning som kommer utifrån om att dokumentera mitt till synes slätstrukna liv på och omkring Ingarö, om inte så mycket i text kanske jag ändå kan åstakomma lite bilder för er att titta på.
Detta är en glimt av vad jag får stå ut med under mina morgonpromenader med Tazza
Detta är en morgonvy som jag så ofta ser på mina morgonpromenader med Tazza t ex. Den är tagen i februari då vi trodde att våren var på väg.


Som ni ser var det ju inte så konstigt att vi trodde det - Eva och jag....


Men men säg den glädje som varar, nåja Tazza tyckte iofs att det var kul i februari..


inte riktigt lika kul när vi nu är inne i månaden mars...

Så där ja, nu har vi startat bloggen, nu får vi se om jag kan fullfölja...

Kommentarer
Postat av: Sara

Det finns bara ett ord för det - ÄNTLIGEN!



Ska bli jättekul att få följa dina dagar :)



Kram

Sara

2009-03-14 @ 18:01:08
URL: http://bqc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0