Tisdagsträning

Idag har det varit träning för Svante. Har inte tränat för honom sedan vi hade Duken, kul. Jag körde ett pass idag och ska träna en gång till på fredag och jag hoppas att det ger lite mer kött på benen för framtida ridning och tävling.



Annars har inte så mycket hänt, kan inte komma med så spännande inlägg som Sara (stackars Palle o Eddie). Lovisa går ut 9:an i morgon så Pers föräldrar är hitkomna för att vara med på den högtidliga skolavslutningen. Tänk att jag inte längre kommer att ha några barn på Brunns skola - kommer kännas konstigt när det blir höst och skolstart igen tror jag.

Så idag i sammanfattning, hundpromenad, träning, handla mat, laga middag, ta emot svärföräldrarna, äta kvällsmat, prata, umgås och ha trevligt. Jo föresten, jag bokad övernattning till höstsäsongens första tävling på Helmers Ridcenter i augusti - det ska bli kul.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin han ser ut!!

Verkar trivas finfint med kandaret :)



/Sara

2009-06-10 @ 10:24:32
URL: http://bqc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj !

Vilken häst du har !!!!!!

Kan inte annat säga än att det här blir ju bara kanon. Läste att du bokat boende i augusti Jenny och Scatman ska ju oxå dit. Men vart ska ni bo ?

Annelie

2009-06-10 @ 19:27:32
Postat av: Angelika

vi ska bo på Helmers Ridcenter om ni ska bo där också får ni nog skynda er på dom har inte så många rum

2009-06-11 @ 17:40:01
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0