Sommarbete

Idag gick flytten från Gustavsberg till Evlinge där Pjotter ska stå tillsammans med Ragge, Mynte, gamla kompisen Nova och Lexus under sommaren. Introduktionen mellan Pjotter och Ragge gick fantastiskt bra - de kom mycket bra överens och det direkt. Dock fick mitt lilla "bokstavsbarn" ett ryck och försökte dra igång varenda häst på Evlinge så han fick gå in och ställa sig i boxen. Klockan hade hunnit bli 19 så han kunde gott gå in och sova i alla fall.

I morgon ska vi släppa ihop Ragge och Pjotter med den övriga flocken i stora dagbeteshagen, tar med filmkameran om jag kommer ihåg, det kan bli roligt att ha det på film.


Pjotter och Ragge



Pjotter i sommarboxen brevid Lexus

Nu tänker i alla fall jag gå och lägga mig för jag är TRÖTT!

Kramiz och glad midsommar på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0