Ny stil

Nu har jag sålt bilen och blivit med tvåhjuling istället - det är min nya stil! Bye bye alla törstiga vrålåk - nu känner man ju lukten av koskit och nyslaget hö. (Istället för doften av malkulor i den tomma plånboken)


Så här tänker jag fortsätta att tillbringa sommaren.


Morgonpromenad med både hunden och katten - två flugor i en smäll - tjo!

Gissa vilket håll vi är på väg åt.....

Varför rida och anstränga sig när man kan sitta och ljuga och hitta på roliga saker...



Hej hopp :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ser helt suveränt ut, allt från moppe och bokläsning till en stund på ljugarbänken (med en cigg i handen - det var tider det!)



Ha det så himla skönt och passa på att njuuuta! Tycker dessutom att det är bra att du vilar upp dig riktigt ordentligt till ni kommer hit å hälsar på :D )

2009-06-26 @ 22:50:56
URL: http://bqc.blogg.se/
Postat av: Bosse

Du kan ju tänka på oss när du känner av det nyslagna hö´t! Det är nämligen vi som tar in alltsammans!När höet är slut på backen, ska jag göra detsamma som du - bara lata mig hela dagarna!

;)

Bosse

2009-06-27 @ 07:41:09
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0