Den som lever får se

Ja nu skiner solen. Lovisa har gått ut 9:an, i morgon slutar Douglas 1:a ring.


Lovisa


"Järnjänget"

Jag har haft ryggskott sedan i onsdags så träningen för Ninni brann inne - jättetrist. Kämpar tappert med att bli bättre i ryggen till i morgon då jag ska träna för Svante igen men går det inte så går det inte. Nästa vecka flyttar vi Pjotter till dagbete på Evlinge tillsammans med Aidas "Ragge" och hoppas att det ska gå bra. Nu ska jag sätta mig i soffan eftersom kontorsstolen inte riktigt är överens med min rygg, jag ska invänta det förfärliga ovädret som SMHI varnar för och säkert kommer jag vakna upp i morgon och allt är som vanligt = inget oväder. Den som lever får se.


Sander övervakar tjejernas lilla lek på stranden

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin hon var :)



Krya på dig - jag vet hur det känns...

2009-06-12 @ 09:34:29
URL: http://bqc.blogg.se/
Postat av: Berit

Kul att få se lite bilder från Lovisas avslutning.

Väntar på fler bilder av familjemedlemmararna!

2009-06-12 @ 16:22:12
Postat av: Michaela

Va söt hon va! Sandra gick också ut och jag fick gråta en liten skvätt när hon sjöng solo...snyft! Betyget blev också mycket bättre än förväntat - hmm!

Stackars DIG med ryggen!! Vet exakt hur jääää....gt det kan vara! Ska ut o flyga i stormen, usch! Nå ska få se lite skånska hästar...

Kram på dig! Michaela

2009-06-12 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0