Sammanfattning av senaste veckan

Flitens lampa har inte direkt lyst över bloggandet här hos mig men jag har för den skull inte legat på latsidan - förra bloggen till trots.
Jag har hunnit med att jobba med Per, vart på födelsedagskalas hos Maria, lunchat med B & B, Maria och Pia. Jag har varit på bio med B & B, Maria och Carina, ätit middag hos B & B, hjälp till att skapa nya bloggar och förståss - tagit hand om hästen.
Låter det slitit? Nåväl semester är semester - eller hur!


Utsikt från min arbetsplats - hööögt upp


Trött make tar välförtjänt vila


Pigg make rastar hunden - the easy way...


Trött häst som går på nattbete - för värmen???


Trött barn som sitter uppe för länge på nätterna

Så - alla vänner - sköna sommarhälsningar från ett mycket regnigt Ingarö!

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0