Några dagar senare

Lite har ju hänt under de senaste dagarna. Här nedan följer en grov sammanfattning. Sova äta stallet sova äta stallet sova äta stallet... ooops glömde hundpromenaderna, jobba festa sova (dåligt).

Nä, skämt åsido, jag hälsade på Kristina häromdagen i hennes mysiga "ungkarlslya" under renovering. Så mysigt med två fantastiska uterum varav vi nyttjade ett där vi intog te och medhavd bulla.



Promenerade för ovanlighetens skull med Elsa o Eva och träffade Sander.... intressant va...



Lördag och stallet. Förberedelserna för kvällen evenemang i full gång.



Jag hade intag av hästarna, det var inte jag som valde men ibland har man bara tur, jag fick hur mycket hjälp som helst. Alla hästar var inne på ett kick och kvällens fest kunde starta på allvar. Hur kul hade vi inte... jag bara undrar. Bilderna talar kanske sitt tydliga språk.
Tack Matilda o Åsa för en riktigt lyckad fest!!

       

Idag är vädret inget vidare men som tur var behövde jag inte vara ute, jag, Douglas o Per var och jobbade.

Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0