Träning i dagarna fyra

Nu har träningshelgen kommit till sin ände. 4 dagar med intensiv träning inför nästa helgs meeting i Strängnäs och kroppen är mör som den välhängdaste oxfilé - säkert även hos Pjotter. Hur fantastiskt det har varit - han har gått som en dröm, varit lyhörd och arbetsvillig på ett sätt som jag absolut inte hade förväntat mig efter en hel sommar med bara gå på bete och arbete varannan dag. Jag hoppas verkligen att han kan behålla bara så mycket som ett uns av vad han presterat i tålmodighet och lugn till tävlingarna så kommer jag vara överlycklig. Ni vet väl hur lite som glädjer mig - ni som vet hur jag var när jag blev utesluten på Sandö!!!


Här är i alla fall en liten bild när vi varvar ner efter träning och här nedan är en film från en del av träningen.



   
På lördagskvällen hade några av oss som varit med på tränigen en liten grillkväll som var mycket trevlig och jag hoppas att jag är välkommen att träna på Fågelbro igen när tillfälle ges.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se så fint det går. Jag önskar dig ett lyckat meeting, det kommer att bli kalas. Maria

2009-08-04 @ 00:55:52
Postat av: Annelie

På Sandö var han ju kanonfin, så där förstår jag att du va överlycklig. sen att ryttarinnan fick värmeslag är ju en helt annan historia...

Vi se i Strängnäs..



Annelie

2009-08-04 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0