Skura och feja

Jaha, fredagen och lördagen har vigts åt Luther. Räknade noga idag och kom fram till att vi har 53 + källar fönster varav numera 23 fönster återstår. Fint blir det och vi samlade raskt ihop en full chrysler med skrot, tvättmaskiner, studsmatta, gamla kläder och hästsaker datorer etc etc som vi med varm hand överlämnade till kollektörerna i Brunn.

Handlade lite mat på Vi och åkte hem. Jag fortsatte dagen med att installera Pers nya dator, föra över gamla filer etc etc, steka hamburgare och göra klyftpotatis medan Per var i stallet och försökte styra runt vår häst på utevolten vilket enligt hans utsago gick bedrövligt. Per brukar inte vara så känslig men idag tyckte till och med han att hästen kanske ändå gör sig bäst som.....
Nu är hamburgarna ätna, ölen urdrucken och Per är på sin kvällspromenad med Tazza. Vad ska jag nu hitta på - kanske pröva på att ligga på soffan - vete sjutton om jag klarar det, vi får se.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Om du har energi över kan jag tipsa om några fler fönster som behöver en omgång!!

;)

Kram Bosse

2009-08-30 @ 10:05:40
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Sara

Good work!

2009-08-30 @ 20:49:06
URL: http://bqc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0