Borta bra men hemma bäst.

Nu är vi hemma igen.

Efter nästan 1 vecka på resande fot avslutade vi med 2 dagar i Presstorp. Firade Wilmas 5-årsdag, fixade spisar, ved och linfröpellets till hästen. Kom ju på att Duken hade så klena hovar och honom gav vi linfröpellets så det köpte jag naturligtvis med mig hem till Pjotter - nog borde det väl vara bra för hans tassar också.


Per & Åke mekar spis

Vädret har verkligen växlat under veckan som varit från rediga skyfall till gassande sol och tack och lov var det mest mulet när vi bilade, AC-n har gått sönder i Chryslern så vi slapp använda KDC'n.


Dukens gamla hage i Presstorp

Nu ska batterierna laddas inför höstens tävlingar som startar den 5 september och på onsdag ska flyttlasset gå tillbaka till Gustavsberg med Pjotter - det blir både skönt och ledsamt. Sommaren på Evlinge har varit massor av kul tycker jag.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och nära att hälsa på också - ledsamt att ni flyttar från Ingarö..men jag förstår självklart!

2009-08-17 @ 21:07:02
Postat av: Angelika

???????

2009-08-19 @ 10:15:41
URL: http://tazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0