Vem stal havet..



Dagarna går i en rasande fart och det enda jag tycker att jag gör är..... jag vad gör jag egentligen?? Träden blommar så också min näsa som måste dämpas med allergimedicin för fulla muggar.
Hästen sköter sig finfint och nästa helg åker vi in till ryttis och klämmer en LB:3 på utebana, tränar på den egna utevolten gör jag idogt till Pjotters stora förtret. Helst när det är fotbollsmatch brevid - superduper miljöträning dock något dammigt underlag men det är bara tillfälligt.



Tazzas tass har läkt, drenaget är borttaget och i morgon äter hon sista dosen Rimadyl och Amimox skönt att det inte blev värre med tanke på hur hon flänger runt i skogen om hon får tillfälle.
Ikväll ska vi ta det lugnt kanske gå till brasan men troligtvis blir det bara myskväll hemma, här får man fortfarande elda vilket jag förstått att man inte får göra i de södra delarna av Sverige.



Ha en riktigt bra valborg alla mina vänner.


Kramiz

Kommentarer
Postat av: Bosse

Ja just det! Vi ses på ryttis och hejar på varandra!

;-)

Bosse

2009-04-30 @ 16:14:19
URL: http://stallbochb.blogg.se/nyblogg
Postat av: Anonym

Häftig havsbild!

2009-04-30 @ 16:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0